مهدکودک اندیشه کیان در جنت آباد

مهدکودک اندیشه کیان در جنت آباد

نام مدیر:
پروانه کریمی
گروه سنی:
۳ تا ۶ سال
ساعت کاری:
۷ تا ۱۷
آدرس:
جنت آباد جنوبی خیابان جهاد اکبر نبش بنفشه ۱ پلاک ۵۵

اگر به دنبال یک مهدکودک یا موسسه مناسب برای کودک در نزدیکی منطقه جنت آباد هستید، موسسه اندیشه کیان یک گزینه خوب برای شما است. برای اطلاعات بیشتر، شما می‌توانید ابتدا توضیحاتی در مورد فلسفه و اهداف این موسسه را مطالعه کنید. سپس پادکستی با مدیر موسسه در مورد هر یک از کلاس‌های آموزشی و فعالیت‌های موسسه گوش کنید. در ادامه، مدیریت به برخی از سوالات پاسخ داده و در نهایت شما می‌توانید بازخورد خانواده‌ها در مورد این موسسه را مطالعه کنید.

 

موسسه اندیشه کیان توسط پروانه کریمی، فارغ التحصیل رشته زیست شناسی جانوری با ده سال سابقه کار در حوزه کودک و پنج سال فعالیت به عنوان مدیر داخلی مهدکودک تاسیس شده است. این موسسه مطالعه و خلاقیت اندیشه کیان جنت آباد راه اندازی شده است و با برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های پژوهشی برای کودکان ۳ تا ۶ سال، استعداد و خلاقیت آن‌ها را تقویت می‌کند.

 

در این موسسه، کودکان ابتدا در آزمون‌های استعداد یابی شرکت می‌کنند و سپس با شرکت در دوره‌های پژوهشی عمومی، دانش آن‌ها در زمینه‌های مختلف و شکوفایی استعداد و خلاقیت‌شان در پنج گروه رشته‌ای (علوم تجربی و آزمایشگاهی، ریاضی و فنی، هنر و معماری، علوم انسانی و مدیریت و ورزش) گسترش می یابد. سپس با شرکت در دوره‌های تخصصی کشف استعداد برتر آنها، آن را پرورش داده و عملکرد کودک را بهبود می بخشند.

مجموعه فعالیت هایی که در اندیشه کیان، مرکز آموزشی کودکان، برگزار می شود، شامل کارگاه های مختلفی است که به کودکان کمک می کنند مهارت های جدیدی را یاد بگیرند و خلاقیت و علاقه شان را در برخی حوزه های خاص پرورش دهند. کلاس های مهدکودک اندیشه کیان به همراه کارگاه فلش بوک، یک کتاب ماهیانه است که هر روز چالش های جدیدی را برای کودکان به ارمغان می آورد. این کتاب شامل فعالیت های پژوهشی مختلفی است که شامل خلاقیت، کاردستی، بازی و ... می شود.

کارگاه نقاشی نیز به کودکان کمک می کند تا با استفاده از ابزارهای مختلفی مانند ماد رنگی، مداد شمعی، آبرنگ، رنگ انگشتی، گواش و کاغذهای رنگی و کاموا، نشاقی خلاقانه کشیده و هنر خود را پرورش دهند.

در کارگاه سفال گری، کودکان با استفاده از گل سفال و قوه تجسم شکل های مختلف، اشیا خلاقانه می سازند و بعد از خشک شدن آنها را رنگ می کنند.

کارگاه بازی و ورزش، با هدف آماده سازی ذهنی کودکان و بهبود دقت، تمرکز و قوه بینایی آنها، با استفاده از وسایلی مانند توپ، حلقه و طناب، بازی های مختلفی را برگزار می کند.

کارگاه نمایش خلاق نیز با بازی و قصه به همراه استفاده از قوه تخیل، به کودکان کمک می کند تا روابط اجتماعی خود را بهبود بخشند و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنند.

در کارگاه باغبانی کودک با ابزارهای باغبانی، خاک، کود، دانه‌های مختلف و مراحل رشد گیاهان آشنا می‌شود. او هر بار که گیاه یا دانه‌ای کار می‌کند، برای رشد آن بستری فراهم می‌کند و مراحل رشد گیاه را یاد می‌گیرد.

در کارگاه نجوم، کودک با ستارگان و سیارات آشنا می‌شود و از طریق پژوهش با تلسکوپ کار می‌کند.

در کارگاه ریاضی، کودک با مفاهیم ریاضی مختلف مانند کم و زیاد، بالا و پایین، چپ و راست، اعداد و ... از طریق بازی و پژوهش آشنا می‌شود.

در کارگاه علوم، کودک با مفاهیم مختلفی مانند اعضای بدن، کارکرد اعضای مختلف بدن، موجودات زنده و غیرزنده، گیاهان و جانوران و کار با میکروسکوپ آشنا می‌شود.