مجموعه خانه خلاقيت نور در پاسداران

مجموعه خانه خلاقيت نور در پاسداران

نام مدیر:
نفیسه همتی
گروه سنی:
از ۳ سال به بالا
ساعت کاری:
۷ تا ۱۷
آدرس:
پاسداران، خیابان فرخی یزدی، کوچه ششم مرکزی، پلاک ۴۰

مجموعه خلاقیت نور، با نام هل اتی در سال ۱۳۸۰ در پاسداران تأسیس شد و از سال ۱۴۰۰ با نام جدید خود، فعالیت خود را ادامه می‌دهد. این مجموعه از ابتدا رویکرد قرآنی داشته و در حال حاضر توسط خانم نفیسه همتی مدیریت می‌شود. این مجموعه با داشتن محیطی استثنایی و استفاده از پژوهش‌های روان‌شناسی و قرآنی، به پرورش هوش کامل مغز، هوش کلامی، هوش ریاضی و منطق، هوش فضایی و ذهنی، هوش موسیقی، هوش حرکات جسمی، هوش درون نگر، هوش میان فردی، هوش هیجانی و هوش اجتماعی می‌پردازد.

همچنین، این مجموعه که کودکان ۳ سال به بالا را پذیرش می کند،  خدمات و کلاس‌های فوق‌برنامه‌ای متنوعی نیز به کودکان ارائه می‌دهد، از جمله:

صبحانه، نهار و عصرانه، حضور مشاور و برگزاری جلسات مشاوره ماهانه با خانواده‌ها، برگزاری کارگاه‌های روان‌شناسی، کلاس‌های زبان تخصصی کودکان، پانسیون دانش‌آموزی، آموزش قرآن، اخلاق شهروندی و طبخ غذا با استفاده از مواد سالم و مقوی.

این مجموعه همچنین دارای دوربین‌های مدار بسته در تمام فضای سالن، درب امنیتی با اثر انگشت برای اطمینان خاطر خانواده‌ها، کلاس‌های تخصصی موسیقی، سیستم IQ BOARD، کارگاه‌های نمایشی تئاتر کودکانه، کلاس‌های ورزشی ژیمناستیک، بازی‌های محلی و فوتبال جهت افزایش تمرکز و تقویت عضلانی کودکان، کلاس های هواپیماسازی و I-MATH نیز می باشد.

مجموعه خانه خلاقیت نور در پاسداران با داشتن کادر آموزشی باتجربه همواره در تلاش است تا کیفیت بی نظیری از خدمات آموزشی را ارائه کند. محیط آموزشی غنی با امکانات و تجهیزات ایمن، تمیز و مناسب برای فعالیت‌های کودکان میتواند رمزگشایی از استعداد شخصیت های مختلف را ممکن کند. در طراحی فضا می توان شاهد اتاق‌های مناسب، اسباب‌بازی‌های مناسب سن، وسایل آموزشی و بازی‌های تربیتی بود که تجربه غنی را به ارمغان می آورد.

برنامه‌های آموزشی این مهدکودک موفق متناسب با سن و نیازهای کودکان ارائه می‌شود تا در این فعالیت‌های آموزشی از بازی‌ها، تفریحات و توسعه مهارت‌های اجتماعی و شخصیتی لذت ببرند.

ارتباط مستمر و مثبت با والدین وجود دارد که اطلاع‌رسانی در مورد پیشرفت کودکان را صورت میدهد. خانواده ها دغدغه ای نسبت به تجهیزات رفاهی مانند تجهیزات بهداشتی، تغذیه سالم و فضای امن ندارند.

توسعه مهارت‌های مختلف کودکان با دسترسی به منابع آموزشی مناسب مانند کتاب‌ها، بازی‌های آموزشی، اسباب‌بازی‌های تربیتی و تمامی ابزارهای مورد نیاز ممکن شده است. کسب تجربه‌های متنوعی نیز با فعالیت‌های مختلف مانند آموزشی، هنری، ورزشی و اجتماعی به کسب مهارت‌های متعدد منجر شده است.