مهدکودک شادآموز در تهرانپارس

مهدکودک شادآموز در تهرانپارس

نام مدیر:
طاهره خورسندی
گروه سنی:
نوپا تا پیش دبستان
ساعت کاری:
۷ تا ۱۷:۳۰
سال تاسیس:
۱۳۸۹
آدرس:
بزرگراه رسالت، بین رشید و زرین، جنب رستوران ۱۳۳، پلاک ۲۴۷

اگر در مورد ثبت نام فرزند دلبندتان در کلاس‌ پیش‌دبستان مردد هستید و هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌اید با ما همراه باشید.

شاید از خودتان بپرسید: «آیا لازمه حتما فرزندم پیش دبستانی بره؟، خودم تو خونه باهاش کتاب کار، کار کنم کافی نیست؟ بمونه خونه استراحت کنه بهتر نیست؟، قراره حداقل ۱۲ سال بعدش پشت سر هم درس بخونه، خسته میشه. نکنه زده بشه؟»

لازم است بدانید پژوهش ها اثربخشی گذراندن دوره پیش‌دبستان را در حوزه های شناختی، فیزیکی و هیجانی اجتماعی نشان داده اند. 

شادآموز تلاش کرده تا با استفاده از منابع بین‌المللی از یک سو و برنامه های به زبان فارسی از سوی دیگر یک دوره تخصصی برای کودکان ۵ تا ۶ ساله بگذارد تا فرزند شما به هرآنچه برای ورود به دبستان نیاز دارد، دست یابد.

دانش کودکان در حوزه های ریاضی، علوم، جغرافی، تفکر خلاق و حل مسئله با استفاده از منابع معتبر بین‌المللی به صورت دوزبانه افزایش می‌یابد تا هم زبان انگلیسی کودکان تقویت شده و هم مفاهیم را به زبان فارسی درک کنند.

به علاوه آموزش  آواشناسی فارسی به صورت تخصصی و همه روزه در برنامه شادآموز قرار دارد تا هم کودکان آواهای زبان فارسی را به خوبی بشناسند و بتوانند کلمات هم آغاز و هم پایان را تشخیص دهند و هم مهارت نوشتاری آن‌ها با لوحه نویسی‌های مرتبط تقویت شده تا در کلاس اول برای فراگیری الفبا مشکلی نداشته باشند.

تمرینات دست ورزی و هماهنگی چشم و دست هم پیش‌نیاز نوشتن و خواندن است در برنامه شادآموز جایگاه ویژه‌ای دارد. به علاوه بازی‌های توجه و حافظه شنیداری و دیداری هم جز برنامه های اصلی مجموعه است که فرآیندهای ذهنی پایه برای یادگیری را تقویت می‌کند و متخصصین ما در شادآموز کودک را ارزیابی کرده و در صورت وجود مشکل در این موارد دست به انجام مداخلات لازم و یا ارجاع به هنگام می‌زنند تا اگر مشکلات قبل از ورود به کلاس اول بهبود یابند.

نکته مهم بعدی که کودک با حضور در دوره پیش دبستان به آن دست می‌یابد، رشد مهارت‌های هیجانی و اجتماعی اوست، مهارت‌هایی که با حضور در خانه و تمرین با مادر ارتقاء نمی‌یابند چرا که کودک باید با جداشدن از مادر، حضور در کنار همسالان و پذیرش قوانین آشنا شده و به مرور از خودمحوری درآید. تعامل با همسالان فرصت مناسبی را برای رشد مهارت‌های اجتماعی و حل مسئله آنها فراهم می‌کند و آن‌ها به مرور با می‌گیرند که همانطور که من مهم هستم، دیگران هم اهمیت دارند. ما در شادآموز با آموزش مهارت‌های دهگانه زندگی و افزایش دانش اجتماعی کودکان این توانمندی را در محیط واقعی پرورش می‌دهیم.

کلاس های ورزش تخصصی یوگا و ژیمناستیک هم درکنار سایر برنامه‌ها به رشد حرکتی کودکان کمک می‌کند و فعالیت‌های هنری و خلاقانه هم خلاقیت کودکان را پرورش می‌دهند.

حالا باز هم فکر می‌کنید ممکن است گذراندن پیش دبستان برای کودک لازم نباشد؟!

ممکن است الان این سوال برایتان ایجاد شود که این دوره را در مدرسه بگذراند بهتر است یا مرکز تخصصی پیش‌دبستان؟

لازم است خاطر نشان سازیم که کار تخصصی اثربخشی بهتری دارد و در عین حال کودک شما از نظر برنامه ریزی که در شادآموز انجام شده کاملا آماده ورود به دبستان خواهد شد.

از طرفی او ۱۲ سال آتی تحصیل خود را در مدارس سپری خواهد کرد پس بهتر است این محیط متفاوت را در آخرین سال، دوره کودکی اولیه تجربه کند و هم یادگیری لذت بخش داشته باشد.

سعی کردیم در این توضیحات پاسخگوی سوالات ذهنی شما والدین عزیز باشیم اما اگر باز هم سوالی برایتان ایجاد شده می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با ما درمیان بگذارید:

اگر فرزند ۳ تا ۶ سال دارید با ما همراه باشید. 

تا حالا شده در بین اطرافیانتان بچه ای را ببینید که در سال های اولیه رشدش خیلی باهوش و کنجکاوه اما بعدها که بزرگتر می شود به نظرشما خیلی معمولی بیاد؟

تا حالا شده در بین اطرافیانتان کسانی رو ببینید که سال هاست به کلاس زبان می روند اما هنوز در یک سری مسائل مشکل دارند مثلا نمی توانند راحت صحبت کنند یا وقتی یک فیلم را می بینند اکثر بخش های فیلم را متوجه نمی شوند؟

تا حالا به این فکر کردید چرا یک سری از بچه ها وقتی که چیزی رو می خواهند و ما آن را در اختیارشان قرار نمی دهیم و نه می شنوند ، راهی جز گریه کردن بلد نیستند؟

آیا بین اطرافیانتان کسانی را دیده اید که سال های اول ابتدایی با مداد دست گرفتن مشکل داشته باشند؟ یا مداد رو خیلی محکم بگیرند و فشار بدهند و یا خیلی کمرنگ بنویسند؟ 

تا حالا شده علت این مسائل رو از خودتان بپرسید؟

برای پاسخ به این سوالات سراغ تحقیقاتی می رویم که به ما نشون می دهد سال های اولیه رشد ، سال های طلایی هستند. همانطور که می بینید تحقیقات دانشگاه هاروارد که یکی از دانشگاه های برتر در حوزه علوم انسانی می باشد، نشان می دهد که سرعت رشد در سال های اول چقدر بالا می باشد و به مرور چقدر افت می کند. پس  اینجاست که اهمیت یک محیط غنی که  برنامه های جذاب و هدفمند داشته باشد روشن می شود، محیطی که بتواند سرعت و کیفیت رشد را بالا ببرد.

سایت: https://shadamooz.com

سعی کردیم در این نوشتار، به چند دغدغه والدین اشاره کنیم اما در صورت ابهام نسبت به سوالات دیگر، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با ما مطرح کنید:

تلفن:

۷۷۷۲۵۸۹۸

۷۷۷۲۵۹۸۵

۷۷۷۲۵۹۹۸

منابع آموزشی پیش دبستانی شادآموز: آموزش های فارسی، اجتماعی، جغرافیا، ریاضی، علوم با استفاده از منابع معتبر بین المللی