مرکز استعدادیابی و پرورش خلاقیت فرزندان برتر میهن ما تهرانپارس

مرکز استعدادیابی و پرورش خلاقیت فرزندان برتر میهن ما تهرانپارس

نام مدیر:
الهام آذری
ساعت کاری:
۷ تا ۱۷
سال تاسیس:
۱۳۹۵
مجوز:
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
آدرس:
تهرانپارس، بین رشید و کیخسروی ۱۳۸ غربی، (کوچه احمدی) پلاک ۵۱

موسسه فرزندان برتر میهن ما، یک مرکز استعدادیابی و پرورش خلاقیت بزرگ و مجهز در شرق تهران است. این موسسه از سال ۱۳۹۵ با مجوز رسمی از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی تحت مدیریت الهام الوند آذری آغاز به فعالیت کرده است. هدف اصلی این موسسه، نه تنها نگهداری کودکان است، بلکه استعدادیابی، پرورش خلاقیت و آموزش مهارت‌های زندگی است. همچنین، سعی شده است فضایی شاد و جذاب برای کودکان ایجاد شود.

موسسه فرزندان برتر میهن ما در یک ساختمان ویلایی سه طبقه قرار دارد و کلیه امکانات مورد نیاز برای کودکان در آن فراهم شده است. این ساختمان به مساحت ۶۰۰ متر مربع شامل باشگاه ورزشی تخصصی کودکان، سالن بازی، کلاس‌های استاندارد و روشنایی مناسب، استخر شن، کافی‌شاپ ویژه اولیاء و دیگر امکانات مشابه است.

انتخاب مهدکودک ایده آل برای خانواده ها از اهمیت بسیاری برخوردار است تا مانعی رشد و توسعه کودک را مختل نکند. هر یک از والدین ممکن چک لیستی برای انتخاب مهدکودک و ثبت نام فرزند داشته باشند و براساس معیارهای مختلفی اقدام کنند.

مرکز استعدادیابی و پرورش خلاقیت فرزندان برتر میهن ما، برای اطمینان از سلامت کودکان استانداردهای بهداشت و ایمنی را مطابق با اصول بین المللی درنظر دارد. محیط مهدکودک از نظر شرایط بهداشتی و ایمنی مناسب بوده و دغدغه ای نسبت به تمیزی فضا، ضدعفونی‌شده بودن اسباب بازی‌ها، وجود امکانات بهداشتی و ایمنی در فضاهای باز وجود ندارد.

کادر آموزشی مجرب حضور دارند که دارای مهارت‌های لازم برای مراقبت از کودکان و ارائه فعالیت‌های آموزشی مناسب هستند. همواره برای مدیریت مرکز، تجربه کافی و تحصیلات مرتبط پرسنل اهمیت بسیاری دارد.

با نگاهی اجمالی میتوان از کیفیت فضای آموزشی نیز مطمئن شد که فعالیت‌های آموزشی و بازی در بهترین شرایط برگزار میشوند. فضاهای رنگارنگ و تجهیزات آموزشی مناسب می‌توانند تاثیر بسزایی بر توسعه کودک و کسب مهارت های مختلف، داشته باشند.

کادر آموزشی برنامه‌های آموزشی تنوع‌بخش و مناسب درنظر گرفته اند تا انواع مهارت‌های اجتماعی، شناختی، حرکتی و هنری کسب شود. این مهدکودک در تلاش است تا ارتباط نزدیکی با والدین حفظ شود تا از فعالیت‌ها و پیشرفت‌های کودک در مهدکودک باخبر شده تا هماهنگی بهتری بین خانه و مهدکودک، وجود داشته باشد.

منابع و امکانات متعددی نیز در فضای مهدکودک وجود دارد تا شاهد حضور پررنگ کودکان در فعالیت‌های آموزشی و تفریحی بود. میتوان به کتاب‌ها، اسباب‌بازی‌ها، وسایل آموزشی و فضای باز با امکانات مناسب اشاره کرد که کسب دانش و مهارت را ممکن میکند.

نظم و انضباط مناسب در مهدکودک به چشم میخورد که روند تغذیه، استراحت و فعالیت‌ها را به شکلی سازمان‌یافته و مداوم، پیش میبرد. به کارگیری متدهای آموزشی مدرن و مهارت‌های ارتباطی مناسب کمک کرده است دغدغه ای نسب به واکاوی استعداد و کسب مهارت وجود نداشته باشد.

کودکان روحیات حساسی دارند و حضور در فضای آموزشی خشک، خسته کننده است، کادر آموزشی همواره برخورد محبت‌آمیز با کودکان دارند تا مهارت‌های مناسب را کسب کنند. بهبودی در توسعه کودکان با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن، تسریع می یابد، این مرکز نیز برای پیشبرد فرآیند آموزش استفاده بهینه دارد.

ساعات کاری مهدکودک از ۷ صبح تا ۱۷ عصر بوده که با زمان‌های شاغلین نیز هماهنگی دارد. والدین میتوانند به راحتی کودک را تحویل و تحت نظر مراقبین متخصص قرار دهند.

مرکز استعدادیابی و پرورش خلاقیت فرزندان برتر میهن ما تهرانپارس مناسب کودکان ۲ تا ۶ سال در شرق تهران بوده که برنامه آموزش مهارت های متعددی دارد مانند:
مهارت ریاضی
علوم و زبان آموزی
پرفورمنس موسیقی
یوگا کودک
پژوهش خلاق
مهارتهای زندگی
کاردستی و نقاشی
نقد فیلم و کارتون
زبان انگلیسی
نمایش خلاق
جانورشناسی
بازی های فکری
بازی های حرکتی
شطرنج
برگزاری تست های هوش ویژه سنین ۲ تا ۹۰ سال

مدرسه ما بر اساس هشت هوش گانر، برنامه‌ریزی شده است و ما قصد داریم با شناسایی استعدادها و پرورش کودکان خلاق و شاد با اعتماد به نفس بالا، آن‌ها را برای ورود به مراحل بالاتر آماده کنیم. به شما پیشنهاد می‌دهیم با ما تماس بگیرید تا اطلاعات درباره کلاس‌ها و روش‌های ثبت‌نام را دریافت کنید.