مهدکودک قصر سپهر در شهرک غرب

مهدکودک قصر سپهر در شهرک غرب

نام مدیر:
محدثه دولتی
آدرس:
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان سپهر، تقاطع فخار مقدم، پلاک ۵۰

کودکان در این مجموعه موفق دو زبانه از نظر یادگیری زبان انگلیسی دغدغه‌ای نخواهند داشت. حضور مدرس زبده کمک می‌کند تا تمامی گروه‌های سنی بتوانند به یادگیری مشغول شوند، مدیریت این مرکز برای تمامی گروه‌های سنی متناسب با شرایط، یک برنامه‌ریزی جامع صورت داده است که بر اساس پلن‌های متفاوت روش تی پی آر پیش خواهند رفت. بازدهی شایان این شیوه آموزشی را می‌توان مرتبط با نحوه اجرای کلاس درس نیز دانست که به صورت غیر مستقیم و در قالب بازی صورت می‌گیرد. کودکان پیش دبستانی ۱ و ۲، از طریق فونیکس با این مهارت کلیدی آشنا می‌شوند.

حضور در کلاس‌های فوق برنامه متنوع می‌تواند به رمزگشایی دقیق‌تر استعداد و توانمندی کودکان منجر شود. کودکان فرصت دارند در فعالیت‌های متعدد حضور داشته باشند، به طور مثال کلاس نقاشی تکنیکی در روزهای شنبه، کارگاه سفالگری در روزهای یکشنبه، کارگاه کاردستی در روزهای دوشنبه و کارگاه خلاقیت و هنرهای تجسم در روزهای سه‌شنبه برگزار می‌شود. حفظ سلامت کودکان و دریافت مواد غذایی سالم از مهم‌ترین خط مش‌های این مجموعه موفق است بنابراین مطابق با موسسه تغذیه سیب صبحانه و ناهار سالم، سرو می‌شود.

حضور در فضای شاد و مفرح می‌تواند بازدهی آموزشی دوچندانی را برای کودکان به همراه داشته باشد بنابراین همواره به مناسبت‌های مختلف شاهد جشن‌ها و همایش‌های متعدد و رایگان خواهند بود. ارزیابی عملکرد، دیدگاه بهتری نسبت به جزئیات و موفقیت رویکرد آموزشی ارزانی می‌دارد بنابراین هر سه ماه یکبار، فرم‌های ارزیابی که شامل ۵ سطح رشدی کودک هستند، در نظر گرفته شده است. حضور خانواده‌ها در جلسات مشاوره‌ای به تحلیل درست فرم‌ها کمک می‌کند. حضور در مهد کودک تنها برای سرگرمی نیست بلکه در این مرکز محبوب، فرصتی برای شناخت ارزش‌های زندگی و مهارت‌های اجتماعی نیز در نظر گرفته شده است به طور مثال کودکان در طول هفته در یک روز به تبادل دیدگاه در مورد ارزش زندگی مشغول خواهند شد.

بازدهی شیوه آموزشی در رویکردهای غیر مستقیم و در قالب قصه، نمایش و نقاشی دوچندان خواهد بود که به نهادینه کردن مهارت‌های اجتماعی نیز منجر خواهد شد. حضور در کلاس‌ها و فعالیت‌هایی که به شکل پروژه محور و کارگاهی برگزار می‌شوند، توانسته به همراهی خودجوش کودکان منجر شود علاوه بر آنکه کارایی بیشتر است.

فعالیت‌های بدنی، کودکان اهمیت بسیاری دارد که می‌تواند ضمن شور و نشاط دوچندان انگیزه‌ای برای حضور در کلاس‌های درس نیز باشد. در این مجموعه برای چنین نیازی یک برنامه‌ریزی دقیق صورت گرفته است به طور مثال در روزهای چهارشنبه کودکان می‌توانند در کلاس ورزشی مولتی اسپرت حضور داشته باشند که حضور در چنین فعالیتی، هزینه ای  ندارد. مدیریت مجموعه قصر سپهر، برای پاسخگویی به نیازهای متنوع کودکان یک برنامه‌ریزی جامع از فعالیت‌های مختلف را در نظر گرفته است که نه تنها هدفمند بوده بلکه پاسخگوی هوش‌های هشتگانه کودکان نیز است.