مهد کودک ستاره در سعادت آباد (با مدیریت جدید)

مهد کودک ستاره در سعادت آباد (با مدیریت جدید)

گروه سنی:
۱ تا ۶ سال
ساعت کاری:
۶:۴۵ تا ۱۷
آدرس:
تهران، سعادت آباد، سرو غربی، کوچه نامی، پلاک ۵۵

مهدکودک، مهدنوزاد و شیرخوار ستاره با مدیریت جدید سرکار خانم کاوه در سعادت آباد در کنار خانواده های عزیز هست. در این صفحه می توانید تمام اطلاعات مهدکودک ، نوزاد و شیرخوار ستاره در سعادت آباد را مطالعه کنید و در نهایت برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیریت مجموعه از طریق واتس اپ یا تلگرام در ارتباط باشد.

موسسه مهد کودک، نوزاد و شیرخوار ستاره سعادت آباد با رویکرد نوآورانه در آموزش و پرورش کودکان، به صورت شادی و مهارت‌محور و آموزش غیرمستقیم، خدماتی را برای کودکان ۱ تا ۶ سال ارائه می‌دهد.

مهد کودک، نوزاد و شیرخوار ستاره سعادت آباد، هماهنگ و همزمان با مادران شاغل می‌باشد و ساعت کار آن از ساعت ۶:۴۵ صبح تا ۱۷:۰۰ عصر، شنبه تا پنج‌شنبه است.

در تمامی تعطیلات شامل نوروز، تعطیلات رسمی و حوادث ناشی از تعطیلات بحرانی، مهد نیز تعطیل خواهد بود و طبق ساعت کار کارمندان عمل خواهد کرد.

نظارت مستقیم اولیا بر مهد کودک ستاره سعادت آباد، از طریق دوربین‌های آنلاین انجام می‌شود. همزمان با ثبت نام، دوربین‌ها به صورت بی‌محدود بر روی تلفن همراه اولیا قابل مشاهده خواهند بود.

در این مهد کودک، تمامی ضوابط بهداشتی رعایت شده و غذا بهترین کیفیت ممکن را ارائه می‌دهد.

با توجه به هماهنگی با مادران شاغل، صبحانه، نهار، وعده میانی، لوازم التحریر و کتاب توسط مهد تأمین می‌شود و هیچ هزینه‌ی جداگانه‌ای دریافت نمی‌شود.

تمامی آموزش‌ها به صورت دوزبانه (انگلیسی - فارسی) ارائه می‌شود، شامل موسیقی، شنا، یوگا، سفالگری، کارگاه‌های مهارتی و نمایش خلاق، و نقاشی.

با تمرکز بر شادی و بازی، مهدکودک ستاره سعادت‌آباد در هدف خود استوار است. هر هفته، عمو موسیقی به مهدکودک می‌آید و کودکان عزیزمان یک روز پرشور و شاد در مهد را تجربه می‌کنند.

تیم پشتیبانی و اتاق فکر خلاق در مهدکودک ستاره سعادت‌آباد هر هفته با یک سورپرایز جدید برای بچه‌ها خدمت رسانی می‌کنند.

تمامی مراسمات و جشن‌ها از جمله نوروز، یلدا، اعیاد و گرامیداشت‌ها به صورت مفصل و پرشور جشن گرفته می‌شوند.

هر روز، دلبندان مهدکودک برای یک ساعت، در زنگ شادی شرکت می کنند.

امکانات مهدکودک ستاره در سعادت آباد

امکانات ما در مهدکودک شامل کلاس‌های نورگیر و ایمن با ظرفیت ۱۰ نفر، همراه با یک مربی و یک کمک مربی و چندین مربی شناور در طول روز می‌باشد. علاوه بر این، ما دارای امکاناتی نظیر روف گاردن، زیپ لاین، پل معلق، سخره‌نوردی، زمین فوتبال، والیبال، بسکتبال، شهرک ترافیک، شهر مشاغل، سالن غذاخوری، کلاس‌های ورزشی و فضای تجهیز شده برای برگزاری تولد و مراسم‌ها، همچنین لابی برای استقبال اولیا می‌باشیم.

روش‌های اطلاع‌رسانی به اولیا شامل گروه تبادل نظر بین اولیا و مربیان در فضای مجازی، پخش لایو اینستاگرام، انتشار پست‌های اینستاگرامی، سایت، دفتر ارتباطات و همچنین جلسات ماهانه است که اولیا می‌توانند مستقیماً با مربیان مهد در ارتباط باشند و سوالات خود را مطرح کنند.

پرسنل مهدکودک ما علاوه بر داشتن تحصیلات آکادمیک در زمینه کودکان، دارای مدارک مربی‌گری کودک، روانشناسی کودک، کارت بهداشت، عدم سابقه اعتیاد، سابقه کار، کارت اصناف، گواهی سلامت و روان، و همچنین مدارک مرتبط در زمینه تخصصی خود می‌باشند. این بررسی مدارک به منظور اطمینان از صلاحیت و توانمندی پرسنل صورت می‌گیرد.